طراحی وب سایت

طراحی وب سایت
طراحی سایت
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
نیلی بلاگ

طراحی سایت

این یک ضرب المثل قدیمی در دنیای تجارت است که "مشتری پادشاه است". خدمات خوب به مشتریان، سنگ بنای افزایش و حفظ سودآوری در نظر گرفته می ‌شود - و اینجاست که تیم خدمات مشتری منتخب شما وارد می‌ شود. یک تیم خدمات مشتری خوب می ‌تواند شهرت شرکت شما را بالا ببرد، مشتریان را جذب و حفظ کند و به گسترش نگرش مثبت در مورد کمک کند. نام تجاری شما خدمات خوب به مشتریان، مشتریان را تشویق می ‌کند تا بازگردند و تجارت بیشتری با شما انجام دهند و به ایجاد پایگاهی وفادار برای رشد شرکت شما کمک می‌کند. همچنین برای حفظ کارمندان خوب است - کارمندانی که می بینند شرکت آنها روی رفتار خوب با مشتریان و ایجاد احساس ارزشمندی در آنها متمرکز است، آنها به احتمال زیاد در شرکت باقی می مانند و ارزش های آن را به اشتراک می گذارند. اما ارائه خدمات خوب و عالی به مشتریان بیش از داشتن نمایندگانی با نگرش مثبت و سیاست بازگشت بدون دردسر است (اگرچه این موارد هنوز مهم هستند). اگر می‌ خواهید خدمات مشتری خود را به سطح بالاتری ببرید، به یک استراتژی جامع و کامل نیاز دارید. در حالت ایده آل، استراتژی خدمات مشتری شما باید با استراتژی بازاریابی شما مطابقت داشته باشد تا از هر دو نهایت استفاده را ببرید. چرا به یک استراتژی جامع خدمات مشتری نیاز دارید؟ چند دلیل وجود دارد: اول، هزینه بالای جذب مشتریان جدید را در مقایسه با هزینه حفظ آنها در نظر بگیرید. اکثر مشتریان تجارت با یک شرکت را متوقف می‌کنند، زیرا احساس می ‌کنند با آن شرکت بد رفتار می ‌شود – و در مورد آن به دیگران خواهند گفت. در عصر رسانه های اجتماعی و پست های ویروسی، این می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. و مشتریان جدید 5 تا 10 برابر هزینه به دست آوردن هزینه دارند، همانطور که مشتریان وفادار هزینه حفظ می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف همیشه باید این باشد که مشتریان احساس ارزشمندی کنند. مشتریان باارزش مدام برمی گردند، و ممکن است علیرغم پیشنهادات بهتر رقبا، این کار را انجام دهند. به این موضوع فکر کنید: ارجاع یک مشتری وفادار برای شما هیچ هزینه ای ندارد. لازم نیست در بودجه برای آن جا خالی کنید. یک مشتری وفادار و خوشحال به دیگران می گوید که چگونه احساس ارزشمندی و قدردانی کرده اند و اساساً سفیران شما خواهند شد و به شما تبلیغات رایگان می دهند. استراتژی خدمات مشتری شما باید با این هدف بسیار خاص در ذهن شروع شود - ایجاد مشتریان وفادارتر و حفظ مشتریانی که دارید. یکی دیگر از دلایل عالی برای داشتن یک استراتژی جامع خدمات مشتری: ایجاد هماهنگی و هم افزایی در کسب و کار شما. وقتی یک استراتژی مدون، توضیح و درک می شود، همه می دانند که در کجا قرار دارند. نقش های کارمند به وضوح تعریف شده است، و فرآیندی وجود دارد که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که روابط مشتری به خوبی پیش می رود و مسائل به موقع حل می شوند. 

ادامه مطلب«


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ساعت 16:31
توسط bahar | تعداد بازديد : 15 | لينك ثابت
آخرين مطالب ارسالي
» روند طراحی وب سایت 2021 گزارش (دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۱)
» چرا محتوا بخشی اساسی از فرآیند طراحی وب سایت است؟ (یکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۴)
» 35 مکان برای دریافت تصاویر بردار رایگان برای طرح های خود (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵)
» 6 نکته برای ارائه طراحی UX بعدی شما (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲)
» قابلیت یادگیری در طراحی UI آسان کردن کارها (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۵)
» بهترین فونت ها برای طراحی اپلیکیشن موبایل (سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰)
» طراحی وب سایت تخت در مقابل طراحی وب سایت متریال (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۹)
» استفاده از مدل های ذهنی برای طراحی UXطراحی وب سایت بهتر (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۷)
» کیت UI استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده برای طراحی وب سایت های دولتی قابل دسترسی (شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۸)
» 10 طرح پاورقی طراحی وب سایت که می خواهید کپی کنید (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵)
» از کجا می توان نمادهای طراحی وب سایت رایگان دریافت کرد 30 طراحی وب سایت برتر (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰)
» چگونه از پروفایل لینکدین خود به عنوان یک طراح استفاده کنید (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰)
» فیس بوک نقش استراتژی محتوا در طراحی وب سایت (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۴)
» طراحی وب سایت تجارت الکترونیک 10 نمونه چشمگیر (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۴)
» برترین کتاب های طراحی وب سایت که باید بخوانید (دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۱)
» طراحی وب سایت هتل 13 نمونه خیره کننده (دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۲)
» بهترین ابزارهای فنی سئو برای افزایش رتبه شما در سال 2022 (پنجشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۸)
» چگونه بررسی های 5 ستاره بر سئوی شما تأثیر می گذارد (چهارشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۱)
» طراحی وب سایت فلت نمونه های عالی و اصول مهم (سه شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۳)
» تست چند متغیره برای طراحان UX در طراحی وب سایت (دوشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۹)

صفحه قبل 1 صفحه بعد
نويسندگان
» bahar (106)
خبرنامه
جستجو
آمار و ارقام سايت
» تاريخ : سه شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
» بازديد امروز : 61
» بازديد ديرور : 101
» بازديد ماه گذشته : 284
» بازديد سال گذشته : 5265
» كل بازديد : 7268

» كاربران آنلاين : 1
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 1

» مجموع مطالب : 106
» مجموع نظرات : 0
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 3.235.176.80
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
تبلیغات متنی
خريد بک لینک در تمام وبلاگها
لوازم یدکی ال ۹۰
Barabas Ropa de hombre
بلیط مشهد تهران
Hookah Shisha Tobacco